Podpora online Odpovědi na všechny vaše otázky
FAQ
Kategorie Nejčastější otázky
Kategorie
Nejčastější otázky
Zpět

Co mám dělat, pokud moji bankovní kartu použil k nákupu někdo jiný?

V takovém případě je třeba být obezřetný. V zásadě může jít o jeden z těchto dvou případů:

1. Jste klientem/klientkou Meetic:
– Nejprve si ověřte, že stržené částky neodpovídají automatickému obnovení vašeho předplatného. Jestliže nejde o tento případ, kontaktujte neprodleně vaši bankovní instituci.
– V případě podezření kontaktujte co nejrychleji i nás, a to e-mailem či telefonicky. Případy zneužití či podvodného užívání bankovní karty bereme velmi vážně: Pokud jde o podvodné nákupy, které dotyčná osoba provedla s jasným úmyslem vás poškodit, často se zároveň vyskytne neobvyklá aktivita na profilu (změna hesla, změna města vašeho bydliště či vašeho věku, zasílání zpráv).

2. Ve službě Meetic jste se nikdy nezaregistroval/a:
Jestliže jste se v naší službě nikdy nezaregistrovali, a z vaší kreditní karty se přesto strhly platby, kontaktujte neprodleně vaši bankovní instituci, abyste vůči tomuto mohli vznést námitky a zabránit jakýmkoli dalším transakcím na vašem účtu.

Odpovídají tyto informace vašemu dotazu?
Ano Ne
Děkujeme, že jste navštívili Online podporu. Ať si naše stránky užijete!

Pokud chcete dostat odpověď na svoji otázku, obraťte se prosím na Zákaznickou podporu.