Podpora online Odpovědi na všechny vaše otázky
FAQ
Kategorie Nejčastější otázky
Kategorie
Nejčastější otázky
Zpět

Používá Meetic profilování a automatizované individuální rozhodování?

Automatizované individuální rozhodování spolu s profilováním jsou skryté funkce našich služeb, které jsou vám známé a které jste si oblíbili.

Umožňují nám vylepšovat naše služby a bez nich bychom vám nemohli nabízet zajímavé profily. Tyto funkce využíváme z následujících důvodů:

1. K usnadnění propojení s ostatními uživateli.

Informace, které nám poskytnete (mj. věk a pohlaví), stejně jako informace, které shromáždíme během vašeho používání stránek Meetic (vaše aktivita a poloha, pokud nám ke sběru těchto dat udělíte souhlas), používáme jako vstupní data pro náš exkluzivní algoritmus a abychom vám mohli doporučit lidi, kteří by vás mohli zajímat. Tentýž postup využíváme k tomu, abychom vás doporučili ostatním uživatelům. Faktory, jako je váš etnický původ, výše vašich příjmů či vaše náboženské vyznání, náš algoritmus nebere v potaz.
Funkci „Vyhledávání“ si pochopitelně můžete nastavit tak, abyste zobrazované profily profiltrovali.

2. Abychom vám mohli nabízet reklamu a nabídky, které by vás mohly zajímat.

Tyto informace o vás používáme k tomu, abychom vám nabízeli užitečnou a vhodnou reklamu, a to jak v rámci našich služeb, tak mimo ně, a abychom měřili její účinnost. Tyto informace dále využíváme k tomu, abychom vám mohli představit uzpůsobené nabídky.

3. Z důvodu zvýšení bezpečnosti.

Automatizované rozhodování a profilování využíváme v rámci moderování stránek (například abychom odstranili softwarové roboty), abychom zajistili bezpečí našich uživatelů, snáze zabránili nezákonnému či zakázanému jednání a mohli rychleji zasáhnout, pokud se takové jednání vyskytne.

Díky těmto postupům jsou původci ilegálního či zakázaného jednání na stránkách Meetic či jinde sankcionováni, což může vést až k dočasnému zavření či úplnému zrušení účtu spolu s dalšími právními kroky.

Odpovídají tyto informace vašemu dotazu?
Ano Ne
Děkujeme, že jste navštívili Online podporu. Ať si naše stránky užijete!

Pokud chcete dostat odpověď na svoji otázku, obraťte se prosím na Zákaznickou podporu.