Podpora online Odpovědi na všechny vaše otázky
FAQ
Kategorie Nejčastější otázky
Kategorie
Nejčastější otázky
Zpět

Pozoruji na svém účtu neobvyklou aktivitu, možná se mi do něj někdo naboural. Co mám dělat?

Bezpečnost a ochrana soukromí na prvním místě

Pokud zaznamenáte podezřelé dění na vašem účtu (odesílání zpráv, které jste neodeslali vy sami, změny u fotek / přístupových kódů aj.), je možné, že se vám do účtu někdo naboural. Děje se to velmi zřídka, ale stát se to může.

1. Pokud se ke svému účtu stále můžete připojit, obnovte a změňte neprodleně své heslo (můžete tak učinit v sekci správy vašeho účtu). Poté se odhlaste a znovu přihlaste na všech zařízeních, na kterých aplikaci používáte.

2. Pokud se ke svému účtu nemůžete připojit, vytvořte si co nejrychleji nový účet s odlišnou e-mailovou adresou a jiným heslem. Poté co nejdříve kontaktujte e-mailem či telefonicky naši zákaznickou podporu a připravte si předem vaši původní přezdívku a původní číslo účtu spolu s vaším novým klientským číslem (naleznete jej v sekci správy vašeho účtu).

Několik bezpečnostních doporučení, která by se vám mohla hodit:

* Zvolte si komplikované heslo, které bude obsahovat alespoň 8 znaků, jedno velké a jedno malé písmeno a jednu číslici.
* Nikdy nepřeposílejte svá upozornění dalším lidem, abyste zabránili riziku přístupu k vašemu účtu.

Odpovídají tyto informace vašemu dotazu?
Ano Ne
Děkujeme, že jste navštívili Online podporu. Ať si naše stránky užijete!

Pokud chcete dostat odpověď na svoji otázku, obraťte se prosím na Zákaznickou podporu.