Podpora online Odpovědi na všechny vaše otázky
FAQ
Kategorie Nejčastější otázky
Kategorie
Nejčastější otázky
Zpět

Jak můžu využít speciální nabídky a aktivovat ji?

Je dobře, že se ptáte!

Speciální nabídky se zobrazují poté, co se přihlásíte, nebo vám je nejčastěji zasíláme jako osobní zprávu e-mailem. Občas se stane, že e-mailová schránka tyto zprávy rozpozná jako nežádoucí, a spadnou tak do spamu. Nahlédněte proto i do této složky, možná tam na vás čeká překvapení!

* Jednoduše použijte zaslaný odkaz. Budete automaticky přesměrováni na konkrétní nabídku, kterou si budete moct zakoupit a během několika sekund i aktivovat poté, co odsouhlasíte příslušné obchodní podmínky.
* Vždy si vše předem ověřte: některé nabídky jsou určené pouze pro nově registrované členy, a zároveň mají všechny naše nabídky omezené trvání – pokud chcete využít některou z nabídek, která vám přišla před několika dny, je možné, že již nebude platná. Před aktivací nabídky si v klidu ověřte datum skončení její platnosti.

Další důležitá informace: Předplatné se automaticky obnovuje, a to za plnou sazbu. Jestliže si po skončení platnosti již nepřejete pokračovat v dobrodružstvích, je třeba jej deaktivovat nejdříve 24 hodin po uskutečnění nákupu a nejpozději 48 hodin před skončením platnosti. Můžete tak učinit přihlášením se na stolním počítači v sekci „Můj účet“.

Tak neváhejte a jděte do toho!

Odpovídají tyto informace vašemu dotazu?
Ano Ne
Děkujeme, že jste navštívili Online podporu. Ať si naše stránky užijete!

Pokud chcete dostat odpověď na svoji otázku, obraťte se prosím na Zákaznickou podporu.