Podpora online Odpovědi na všechny vaše otázky
FAQ
Kategorie Nejčastější otázky
Kategorie
Nejčastější otázky
Zpět

Jak zruším členství?

Pokud chcete předplatné zrušit, musíte nejprve pozastavit automatické obnovování předplatného.

Zrušení je možné po připojení se na stolním počítači nejdříve 24 hodin po provedení úhrady a nejpozději 48 hodin před vypršením členství.

* Klikněte na svoji profilovou fotku a poté v sekci „Můj účet“ na „Spravovat předplatné“.
* Jakmile dojde ke zrušení automatického obnovování, okamžitě vám zašleme také potvrzovací e-mail. Svoje členství budete moct využívat až do vypršení jeho platnosti.
* Jakmile vaše členství vyprší, již nebudete mít přístup k placeným funkcím a z vašeho bankovního účtu již nebude po uplynutí doby platnosti vašeho členství stržena žádná platba.

Pokud jste se však do našich služeb zaregistrovali přes iTunes, je postup trochu odlišný: V aplikaci stažené z App Store přejděte do sekce „Vybrat předplatné“, a to nejdříve 24 hodin poté, co proběhla úhrada, a nejpozději 48 hodin před datem vypršení členství.

Pokud si již nepřejete zobrazovat se v našich službách, je nezbytné si zrušit také profil (učiníte tak v sekci „Můj účet“ v části „Smazat profil“).

Pokud jste na našich stránkách někoho potkali, bylo by úžasné, kdybyste se podělili o svůj příběh s ostatními nezadanými – stačí jen několik slov: na stránkách po přihlášení na stolním počítači přejděte na úvodní stránku a klikněte na odkaz „Chci se podělit“ v sekci „Svědectví“ v části „Krásné příběhy“: https://www.meetic.cz/p/temoignages/.

Odpovídají tyto informace vašemu dotazu?
Ano Ne
Děkujeme, že jste navštívili Online podporu. Ať si naše stránky užijete!

Pokud chcete dostat odpověď na svoji otázku, obraťte se prosím na Zákaznickou podporu.