Podpora online Odpovědi na všechny vaše otázky
FAQ
Kategorie Nejčastější otázky
Kategorie
Nejčastější otázky
Zpět

Co mám dělat, když se mi nedaří účet aktivovat?

Není nic více frustrujícího než dívat se na vlastní profil… ke kterému nemáte přístup.

Pokud máte potíže s aktivací vašeho účtu, řešením je určitě jedna z následujících možností:

1. V sekci správy vašeho účtu zkontrolujte, zda jste svoji e-mailovou adresu zadali opravdu přesně.

* Pokud je napsaná správně, zkontrolujte ve své e-mailové schránce složku Spam – občas se stane, že tam aktivační e-mail spadne.
* Jestliže jste ani potom nic nenašli, požádejte jednoduše o opětovné zaslání e-mailu v sekci správy vašeho účtu.

2. Pokud vaše e-mailová adresa obsahuje chyby, obraťte se na naši zákaznickou podporu a požádejte o změnu adresy.

Pak už budete mít cestu k novým setkáním volnou!

Odpovídají tyto informace vašemu dotazu?
Ano Ne
Děkujeme, že jste navštívili Online podporu. Ať si naše stránky užijete!

Pokud chcete dostat odpověď na svoji otázku, obraťte se prosím na Zákaznickou podporu.