Podpora online Odpovědi na všechny vaše otázky
FAQ
Kategorie Nejčastější otázky
Kategorie
Nejčastější otázky
Zpět

Jak si aktivuji účet?

Když už jste se jednou vydali na cestu, byla by škoda se zastavit.

Jakmile si vytvoříte profil, bude vám automaticky zaslán potvrzovací e-mail na adresu, kterou jste zadali při registraci. Pokud jej v příchozích zprávách nevidíte, podívejte se i do složky Spam.

1. Našli jste ho? Tak to bychom měli. V e-mailu jednoduše klikněte na odkaz „Aktivujte svůj účet“. Pokud e-mail nemůžete vůbec nikde najít, můžete požádat o jeho opětovné zaslání v sekci správy vašeho účtu.

2. Ani po několika minutách vám nic nepřišlo? Zkontrolujte, že jste správně zadali své přihlašovací údaje včetně všech velkých a malých písmen a číslic… Někdy stačí opravdu málo. Nebo zkuste jinou adresu – možná jste k vytvoření účtu použili jiný e-mail?

Následně zkontrolujte své příchozí zprávy (včetně složky Spam), protože e-mail s odkazem pro obnovu hesla vám zašleme během několika minut – e-mailová adresa, kam vám e-mail pro obnovení hesla dorazí, je ta správná!

Odpovídají tyto informace vašemu dotazu?
Ano Ne
Děkujeme, že jste navštívili Online podporu. Ať si naše stránky užijete!

Pokud chcete dostat odpověď na svoji otázku, obraťte se prosím na Zákaznickou podporu.