Co mohu dělat, pokud byla moje kreditní karta, moje fotografie nebo kontaktní údaje použity bez mého souhlasu ve vaší službě?
Někdo jiný použil mou bankovní kartu k nákupu. Co mám dělat?
Jste-li Meetic zákazník:
- Ujistěte se, že vámi zaznamenané stržené částky nesouvisejí s automatickým obnovením předplatného.
- Pokud tomu tak není: tak se neprodleně obraťte na svou banku. V případě podezření nás také co nejdříve kontaktujte e-mailem. Naše týmy berou případy zneužití nebo pirátského použití kreditních karet velmi vážně.
Pokud jste se na našich webových stránkách ještě nikdy neregistrovali:
- Neprodleně kontaktujte svou banku, abyste transakci zastavili a zabránili dalším transakcím na vašem účtu.
Jiný člen používá mé fotky na svém profilu. Co mám dělat?
Pokud jste se stali obětí krádeže identity, vyřešíme to.
- Kontaktujte zákaznickou podporu 💌 a my vám zašleme formulář.
- Ten nám zašlete vyplněný spolu s identifikačním číslem a fotkami nebo snímky obrazovky dotyčného uživatele.
➔ Přijmeme okamžitá vhodná opatření.
Někdo jiný používá mou e-mailovou adresu. Co mám dělat?
- Kontaktujte zákaznickou podporu 💌 a řekněte nám, o jakou e-mailovou adresu se jde.
- Zkontrolujte, zda nemáte starý účet Meetic, který jste zapomněli odstranit.
➔ V takovém případě postupujte podle kroků pro zrušení popsaných zde.