Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Co mohu dělat, pokud byla moje kreditní karta, moje fotografie nebo kontaktní údaje použity bez mého souhlasu ve vaší službě?

Někdo jiný použil mou bankovní kartu k nákupu. Co mám dělat?

Jste-li Meetic zákazník:

  • Ujistěte se, že vámi zaznamenané stržené částky nesouvisejí s automatickým obnovením předplatného.
  • Pokud tomu tak není: tak se neprodleně obraťte na svou banku. V případě podezření nás také co nejdříve kontaktujte e-mailem. Naše týmy berou případy zneužití nebo pirátského použití kreditních karet velmi vážně.

Pokud jste se na našich webových stránkách ještě nikdy neregistrovali:

  • Neprodleně kontaktujte svou banku, abyste transakci zastavili a zabránili dalším transakcím na vašem účtu.

 


Jiný člen používá mé fotky na svém profilu. Co mám dělat?

Pokud jste se stali obětí krádeže identity, vyřešíme to.

  1. Kontaktujte zákaznickou podporu 💌 a my vám zašleme formulář.
  2. Ten nám zašlete vyplněný spolu s identifikačním číslem a fotkami nebo snímky obrazovky dotyčného uživatele.

➔ Přijmeme okamžitá vhodná opatření.

 

Někdo jiný používá mou e-mailovou adresu. Co mám dělat?

  • Kontaktujte zákaznickou podporu 💌 a řekněte nám, o jakou e-mailovou adresu se jde.
  • Zkontrolujte, zda nemáte starý účet Meetic, který jste zapomněli odstranit.
    ➔ V takovém případě postupujte podle kroků pro zrušení popsaných zde.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.