Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Chci ukončit předplatné. Co mám dělat?

Doufáme, že nás opouštíte z dobrých důvodů!
Pokud tomu tak je, chcete zanechat referenci? Klikněte sem.

Ale k věci, pomůžeme vám s tím �


Na počítači:

  • Přihlaste se ke svému účtu z počítače
  • Přejděte na Nastavení mého účtu > Můj odběr > Dokončete zrušení obnovení.
    Nebo klikněte sem.

! Pokud jste se rozhodli platit ve splátkách, nezapomeňte, že vám možná ještě zbývá zaplatit.


Na telefonu:

  • Přihlaste se ke svému účtu z telefonu.
  • Přejděte na > Nastavení ⚙️ > Moje předplatné > Správa předplatného ➔ Dokončete zrušení obnovení.
    Nebo klikněte sem.

! Pokud jste se rozhodli platit ve splátkách, nezapomeňte, že vám možná ještě zbývá zaplatit.


V aplikaci:

  • Chcete-li zrušit předplatné zakoupené přímo od Meetic, musíte mít přístup k počítači.


Nákupy provedené prostřednictvím naší aplikace pro iPhone:

  • Otevřete aplikaci Nastavení > Klepněte na své jméno > Klepněte na Předplatné > Klepněte na předplatné, které chcete spravovat > Zrušit předplatné.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.