Jak odstraním profil, do kterého se někdo naboural?
Někdo se mi asi naboural do účtu 🚨, co mám dělat?
Pokud se stále můžete do svého účtu přihlásit:
- Okamžitě změňte své heslo.
Pokud používáte počítač, klikněte zde.
Pokud používáte telefon, klikněte zde. - Poté se odhlaste a znovu přihlaste z každého zařízení připojeného k vašemu účtu.
➔ Doporučujeme změnit si také heslo k e-mailovému účtu.
Pokud se do svého účtu přihlásit nemůžete:
- Kontaktujte oddělení zákaznické podpory 💌 a my za vás účet uzavřeme.
- Pokud máte členství, můžeme vaše předplatné převést na nový účet. Kontaktujte nás s uvedením svého starého uživatelského jména a nového identifikačního čísla zákazníka, které najdete v sekci Nastavení mého účtu.
Tipy pro zabezpečení účtu
- Zvolte si složité heslo obsahující alespoň jedno písmeno, jednu číslici a jeden speciální znak.
- Pokud jste ke svému účtu přistupovali ze sdíleného počítače, vždy se odhlaste.Meetic
- Nikdy nepřeposílejte ani nesdílejte e-maily, které od nás dostanete.
➔ Pamatujte – vaše bezpečnost je pro nás prioritou číslo jedna. Pokud budete mít kdykoli pocit, že něco není v pořádku, neváhejte nám dát vědět.