Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Jak odstraním profil, do kterého se někdo naboural?

Někdo se mi asi naboural do účtu 🚨, co mám dělat?


Pokud se stále můžete do svého účtu přihlásit:

  • Okamžitě změňte své heslo.
    Pokud používáte počítač, klikněte zde.
    Pokud používáte telefon, klikněte zde.
  • Poté se odhlaste a znovu přihlaste z každého zařízení připojeného k vašemu účtu.

➔  Doporučujeme změnit si také heslo k e-mailovému účtu.


Pokud se do svého účtu přihlásit nemůžete:

  • Kontaktujte oddělení zákaznické podpory 💌 a my za vás účet uzavřeme.
  • Pokud máte členství, můžeme vaše předplatné převést na nový účet. Kontaktujte nás s uvedením svého starého uživatelského jména a nového identifikačního čísla zákazníka, které najdete v sekci Nastavení mého účtu.


Tipy pro zabezpečení účtu

  • Zvolte si složité heslo obsahující alespoň jedno písmeno, jednu číslici a jeden speciální znak.
  • Pokud jste ke svému účtu přistupovali ze sdíleného počítače, vždy se odhlaste.Meetic
  • Nikdy nepřeposílejte ani nesdílejte e-maily, které od nás dostanete.

Pamatujte – vaše bezpečnost je pro nás prioritou číslo jedna. Pokud budete mít kdykoli pocit, že něco není v pořádku, neváhejte nám dát vědět.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.