Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Proč byl můj účet zakázán?

Když je váš účet u společnosti Meetic zakázán, obdržíte e-mailové oznámení. Jakmile bude účet zakázán, nebudete již moci přistupovat ani používat službu Meetic. Pokud máte aktivní předplatné, bude zrušeno jeho automatické obnovení.

Účty jsou zakázány, když zjistíme porušení našich Pravidla komunity nebo Všeobecné podmínky, jako např:

1. Věková omezení

Služba Meetic je dostupná pouze osobám starším 18 let. Účty založené lidmi, kteří jsou nebo se zdají být mladší než požadovaný věk, uzavíráme. V případě potřeby se obraťte na oddělení péče o zákazníky 💌 a znovu si otevřete svůj profil. Budete muset předložit platný doklad o věku, například cestovní pas nebo řidičský průkaz.

2. Váš profil byl uzavřen z důvodu špatného chování

Chceme, aby byl Meetic bezpečným a zábavným místem pro všechny, a proto musí každý profil splňovat naše podmínky používání a zásady komunity. Podívejte se na tyto dva odkazy a zjistěte, co od vás očekáváme, pokud jde o obsah vašeho profilu, vaše chování na naší platformě a způsob komunikace s ostatními nezadanými: Všeobecné podmínky,a Pravidla komunity.

3. Váš profil byl uzavřen z jiného důvodu

Váš účet může být uzavřen také v případě, že na Meetic přistupujete z místa s omezeným přístupem. Pokud se domníváte, že váš profil byl uzavřen omylem, obraťte se na oddělení péče o zákazníky 💌 a požádejte o další pomoc.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.