Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Mohu svůj nákup zrušit a dostat zpět peníze?

Stále vám běží 14denní lhůta na rozmyšlenou po zakoupení předplatného.

Nákup byl proveden na webové stránce nebo na mobilním webu

  • Kontaktujte náš tým zákaznické podpory 💌 a požádejte o vrácení peněz nebo výměnu
    ➔ Vezměte prosím na vědomí, že při nákupu prvního předplatného a vylepšení je možné vrátit peníze. Výše vrácené částky se vypočítá poměrně.
    Neposkytujeme náhrady za obnovení, Boosts, Love Notes nebo Incognito.

Nákup byl proveden prostřednictvím App Store

  • Zrušení a vrácení peněz vyřizuje společnost Apple podle svých vlastních podmínek, které my neovlivníme.
    ➔ Pokud jste zakoupili prostřednictvím služby Itunes, musíte žádost zaslat jim

Váš nákup byl proveden prostřednictvím obchodu Google Play

  • Zrušení a vrácení peněz provádí společnost Google podle svých vlastních podmínek, které nemáme pod kontrolou.
    ➔ Pokud jste nakoupili prostřednictvím služby Google Play, musíte svůj požadavek zaslat jim.

Překročili jste počátečních 14 dní.

  • Vrácení peněz není možné. My vám však pomůžeme naplno využít předplatné tím, že vám ukážeme, jak plně ovládat funkce služby.

Pokud nechcete pokračovat v předplatném

  • Můžete zrušit automatické obnovení prostřednictvím počítače Nastavení mého účtu.
    Nebo klikněte sem.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.