Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Jak mohu spravovat svá upozornění?

Jaký typ oznámení od nás dostanete?

Abychom vám pomohli spojit se s našimi jednotlivými členy, komunikujeme s vámi prostřednictvím e-mailu, push oznámení a zpráv v aplikaci.

Budeme vám zasílat zejména sdělení o službách, jako je potvrzení platby, žádost o obnovení hesla, moderování obsahu profilu, jakož i výběr nezadaných, o kterých si myslíme, že by se vám mohli líbit, a jakoukoli pozornost, kterou váš profil obdrží od našich členů (např. lajky, nové zprávy atd. ), abychom zajistili, že vám neunikne ten správný protějšek.

Pokud si to zvolíte, můžeme vám také zasílat nabídky, slevy, novinky a pozvánky na akce, abychom maximalizovali vaše šance na nalezení ideálního protějšku. ⭐⭐

Chcete nyní aktualizovat své preference oznámení ?

Možná dostáváte příliš mnoho oznámení, možná jich dostáváte málo 😳. V každém případě vám pomůžeme.

  1. Přihlaste se na stránky
  2. Přejděte do sekce Nastavení mého účtu. >Upozornění
  3. Zaškrtněte nebo zrušte zaškrtnutí upozornění podle svých preferencí, a je to!

Pokud používáte počítač, klikněte zde.
Pokud používáte telefon, klikněte zde.

Pokud od nás nedostáváte žádné e-maily:

  • Zkontrolujte Nastavení mého účtu > Můj účet, zda máme správnou e-mailovou adresu.
  • Pokud ano, zkontrolujte si složku nevyžádané pošty.

Pokud používáte aplikaci a chcete upravit styl oznámení, zvuk a nastavení vibrací:

  • V aplikaci přejděte do části , klepněte na Předvolby a poté na Upozornění.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.