Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Odběr mám odhlášený, ale stále platím. Co se děje?

😬 To se může dít z několika důvodů:

Rozhodli jste se pozastavit profil. Pozastavením profilu se obnovení nezruší; vaše předplatné zůstane aktivní a bude se obnovovat, dokud ho nezrušíte.

Vaše zrušení neproběhlo úplně. Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, je pravděpodobné, že se jedná o tento případ.
➔ Zkuste to prosím znovu nebo se obraťte na náš tým zákaznické podpory 💌

Možná máte ještě jeden profil. Například na našich partnerských stránkách Affiny

Proč mi bylo z účtu odečteno několik plateb?

To se může stát v závislosti na balíčcích předplatného a možnostech, které jste si předplatili. Abychom mohli přizpůsobit a zlepšit vaše vyhledávání a komunikaci, nabízíme vám po přihlášení k odběru několik možností.

➔ Pokud máte pochybnosti o svých platbách, můžete si informace o svém předplatném a platbách prohlédnout po přihlášení do počítače v sekci Nastavení mého účtu.
Pokud používáte počítač, klikněte zde.
Pokud používáte telefon, klikněte zde.

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.