Odběr mám odhlášený, ale stále platím. Co se děje?
😬 To se může dít z několika důvodů:
Rozhodli jste se pozastavit profil. Pozastavením profilu se obnovení nezruší; vaše předplatné zůstane aktivní a bude se obnovovat, dokud ho nezrušíte.
Vaše zrušení neproběhlo úplně. Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, je pravděpodobné, že se jedná o tento případ.
➔ Zkuste to prosím znovu nebo se obraťte na náš tým zákaznické podpory 💌
Možná máte ještě jeden profil. Například na našich partnerských stránkách Affiny
Proč mi bylo z účtu odečteno několik plateb?
To se může stát v závislosti na balíčcích předplatného a možnostech, které jste si předplatili. Abychom mohli přizpůsobit a zlepšit vaše vyhledávání a komunikaci, nabízíme vám po přihlášení k odběru několik možností.
➔ Pokud máte pochybnosti o svých platbách, můžete si informace o svém předplatném a platbách prohlédnout po přihlášení do počítače v sekci Nastavení mého účtu.
Pokud používáte počítač, klikněte zde.
Pokud používáte telefon, klikněte zde.