Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Proč se musím pro dokončení nákupu osobně ověřit?

Směrnice o platebním styku 2 (PSD2) zavedená Evropskou unií vstoupila v platnost v květnu 2021 ➔ cílem je minimalizovat pokusy o podvody a zvýšit bezpečnost platebních služeb.

Pro dokončení budoucích nákupů budete povinni ověřit své platby na webu u své banky. Tato operace platí pro všechny nákupy provedené na Meetic stránkách kreditní kartou a v aplikaci iTunes.

  1. Nejprve se ujistěte, že jste si stáhli aplikaci své banky a autorizovali oznámení z této aplikace.
  2. Po vyplnění a ověření bankovních údajů Meetic na nákupní stránce postupujte podle pokynů své banky k ověření.
  3. Většina členů obdrží oznámení z bankovní aplikace: Pokud se oznámení nezobrazí, klikněte na potvrzení nákupu nebo spusťte bankovní aplikaci,
  4. Poté se vraťte na Meetic a dokončete nákup a začněte využívat naše služby.


! Vezměte na vědomí:
pokud zavřete ověřovací okno banky bez ověření a vrátíte se na stránku nákupu, abyste provedli platbu, vaše platba nebude dokončena.

! Vezměte na vědomí: pokud platnost vaší bankovní karty vyprší a budete požádáni o aktualizaci těchto údajů, budete také požádáni o ověření; během této operace nebudou z vašeho účtu odečteny žádné poplatky.

Pokud máte problémy s ověřením platby v bankovní aplikaci

  • Kontaktujte svou banku
  • Vyzkoušejte jiný způsob platby dostupný na této stránce, například Paypal
  • Nákup na jiném zařízení > Ověřování banky může být při platbě na počítači plynulejší než na mobilním telefonu.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.