Proč se musím pro dokončení nákupu osobně ověřit?
Směrnice o platebním styku 2 (PSD2) zavedená Evropskou unií vstoupila v platnost v květnu 2021 ➔ cílem je minimalizovat pokusy o podvody a zvýšit bezpečnost platebních služeb.
Pro dokončení budoucích nákupů budete povinni ověřit své platby na webu u své banky. Tato operace platí pro všechny nákupy provedené na Meetic stránkách kreditní kartou a v aplikaci iTunes.
- Nejprve se ujistěte, že jste si stáhli aplikaci své banky a autorizovali oznámení z této aplikace.
- Po vyplnění a ověření bankovních údajů Meetic na nákupní stránce postupujte podle pokynů své banky k ověření.
- Většina členů obdrží oznámení z bankovní aplikace: Pokud se oznámení nezobrazí, klikněte na potvrzení nákupu nebo spusťte bankovní aplikaci,
- Poté se vraťte na Meetic a dokončete nákup a začněte využívat naše služby.
! Vezměte na vědomí: pokud zavřete ověřovací okno banky bez ověření a vrátíte se na stránku nákupu, abyste provedli platbu, vaše platba nebude dokončena.
! Vezměte na vědomí: pokud platnost vaší bankovní karty vyprší a budete požádáni o aktualizaci těchto údajů, budete také požádáni o ověření; během této operace nebudou z vašeho účtu odečteny žádné poplatky.
Pokud máte problémy s ověřením platby v bankovní aplikaci
- Kontaktujte svou banku
- Vyzkoušejte jiný způsob platby dostupný na této stránce, například Paypal
- Nákup na jiném zařízení > Ověřování banky může být při platbě na počítači plynulejší než na mobilním telefonu.