Online pomocVšetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Nepřišel mi potvrzovací e-mail. Kde najdu informace o mém předplatném?

Pokud jste e-mail neobdrželi, postupujte takto:

  1. Nejprve zkontrolujte, zda se e-mail nedostal do složky nevyžádané pošty.
  2. Přejděte do sekce Nastavení mého účtu (na webu nebo v aplikaci) a zkontrolujte, zda je v seznamu vaše předplatné uvedeno.
  3. Pokud předplatné nenajdete, znamená to, že vaše platba neproběhla.
    Zkuste to prosím znovu.

Kdy mi předplatné vyprší?

  • Informace o svém předplatném najdete v:
    • Na počítači: Nastavení mého účtu >Správa mého předplatného.
    • Na telefonu a v aplikaci: V sekci > ⚙️
  • Zde můžete také zrušit automatické obnovení a zobrazit historii svých nákupů.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.