Nepřišel mi potvrzovací e-mail. Kde najdu informace o mém předplatném?
Pokud jste e-mail neobdrželi, postupujte takto:
- Nejprve zkontrolujte, zda se e-mail nedostal do složky nevyžádané pošty.
- Přejděte do sekce Nastavení mého účtu (na webu nebo v aplikaci) a zkontrolujte, zda je v seznamu vaše předplatné uvedeno.
- Pokud předplatné nenajdete, znamená to, že vaše platba neproběhla.
➔ Zkuste to prosím znovu.
Pokud používáte počítač, klikněte zde.
Pokud používáte telefon, klikněte zde.
Kdy mi předplatné vyprší?
- Informace o svém předplatném najdete v:
- Na počítači: Nastavení mého účtu >Správa mého předplatného.
- Na telefonu a v aplikaci: V sekci Já > ⚙️
- Zde můžete také zrušit automatické obnovení a zobrazit historii svých nákupů.