Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Nepřišel mi potvrzovací e-mail. Kde najdu informace o mém předplatném?

Pokud jste e-mail neobdrželi, postupujte takto:

  1. Nejprve zkontrolujte, zda se e-mail nedostal do složky nevyžádané pošty.
  2. Přejděte do sekce Nastavení mého účtu (na webu nebo v aplikaci) a zkontrolujte, zda je v seznamu vaše předplatné uvedeno.
  3. Pokud předplatné nenajdete, znamená to, že vaše platba neproběhla.
    Zkuste to prosím znovu.
    Pokud používáte počítač, klikněte zde.
    Pokud používáte telefon, klikněte zde.

Kdy mi předplatné vyprší?

  • Informace o svém předplatném najdete v:
    • Na počítači: Nastavení mého účtu >Správa mého předplatného.
    • Na telefonu a v aplikaci: V sekci > ⚙️
  • Zde můžete také zrušit automatické obnovení a zobrazit historii svých nákupů.
Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.