Online pomoc Všetky odpovede na vaše otázky
FAQ
Kategórie Obľúbené témy
Kategórie
Obľúbené témy
Späť

Už mám zaplacené předplatné. Proč mě žádáte o přihlášení k předplatnému?

😬 Někdy k tomu dochází z několika důvodů.

Vaše platba neproběhla

  • Zkontrolujte, zda jste obdrželi potvrzení o platbě e-mailem. Pokud ne, zkuste to prosím znovu.

Zaplatili jste prostřednictvím jiného profilu (což znamená, že jste si u nás omylem vytvořili více než jeden účet)

  • Zkuste se znovu přihlásit pomocí e-mailové adresy, na kterou vám byl zaslán potvrzovací e-mail.
  • Pokud se nic nespravilo, � kontaktujte tým zákaznické podpory

Zakoupili jste si předplatné na našich partnerských webových stránkách Affiny,, které nezahrnuje přístup k Meetic.

➔ V případě potřeby kontaktujte náš tým zákaznické podpory 💌 

Odpovedajú tieto informácie na vašu otázku?
Áno Nie
Ďakujeme, že ste navštívili stránku online Pomoci. Príjemné prehliadanie!

Pokud si přesto přejete kontaktovat zákaznický servis, klikněte níže.